Dag 16: Salt Lake City / Provo - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 16: Salt Lake City / Provo - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 16: Salt Lake City / Provo

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

25 Juni 2012 | Verenigde Staten, Provo

Vandaag een verslag van Ed.

Vanmorgen was het al weer een graad of 23 dat we wakker werden. We hebben 2 jarigen in de familie n.l. Pa Kip (86) en Sylvia (alweer 44 ouwe muts), dus beide van harte gefeliciteerd van ons allen. Rustig gedouched en heerlijk ontbeten in de buitenlucht, we staan namelijk onder de bomen op een schaduwrijke plek. Na de koffie zijn we op zoek gegaan naar wat kleding voor de krachtpatsers (Siew, enz.),maar helaas geen kleding bij de Gold Gyms. Nog even Salt Lake City in geweest, maar we konden de camper nergens kwijt om te parkeren. Op de terugweg even bij Walmart langs geweest en een barbeque gekocht voor $9,57 zodat we altijd in nood zelf eten kunnen klaar maken. Terug op de camping lekker gerelaxed en gebarbequed (bij circa 30 graden) en alvast een camping uitgezocht voor morgen richting Dinosaur. Morgen op weg naar de prehistorie.

• 26 Juni 2012 - 16:58

Sylvia:

Ouwe muts, wat nou ouwe muts??????
    Ik ben in de bloei van mijn leven, jij zit al in de herfst :-) !!!
    Leuk om van jou ook eens een verslag te lezen.

Groetjes, Syl en familie

• 26 Juni 2012 - 19:43

Mam En René:

Hoi allemaal,

Relaxen, relaxen en nog eens relaxen. Dat is zo'n beetje jullie vakantie en dat hebben jullie verdiend! Prachtige verhalen en mooie foto's, dat worden dikke fotoboeken......Heel veel plezier nog verder en geniet er nog maar lekker van. Dikke kus van oma en René.