Dag 24: Central City - Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 24: Central City - Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 24: Central City - Denver

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

03 Juli 2012 | Verenigde Staten, Denver

Vandaag hebben we rustig aan gedaan. We zijn vanuit Central City (ten westen van Denver) naar een camping ten oosten van Denver gereden. Deze camping ligt het meest dicht bij de Road Bear inleverplaats wanneer wij donderdag de camper weer moeten inleveren. Onderweg zijn we nog even Denver in geweest en kwamen we bij een shopping mall uit waar we nog even doorheen gelopen zijn. Tussen de middag hebben we bij een noodle restaurant gegeten. Later in de middag zijn we naar de camping gereden.

De camping is klein (+-60 plekken) maar heeft wel een pizzeria en de mogelijkheid om nog wat andere dingen te bestellen (verse donuts of chickenwings). In de middag was het weer erg onregelmatig, er hing onweer en regen om ons heen maar wij hadden alleen wind en af en toe wat spettertjes. De temperatuur was wel warm, + 30 graden. ’s Avonds hebben we pizza gegeten en hebben we alvast wat opgeruimd.

• 04 Juli 2012 - 08:34

Oma Truus En Fabian:

hoi kippen,

hier net samen met oma jullie verslag gelezen. klinkt erg leuk. nog een paar dagen en dan zijn jullie thuis, dus geniet er nog maar even van. we wensen jullie een hele goede reis terug. en welkom weer in holland.

dikke kus,
    van ons

• 04 Juli 2012 - 08:57

Monique En Sylvia:

Hoi, we zitten nu bij Mam op de koffie. Erg gezellig alleen is het erg benauwd hier in Krommenie. Verder gaat alles hier prima, we beleven hier minder als jullie !! Geniet de laatste dagen maar lekker en goeie reis terug. Xx

• 04 Juli 2012 - 20:00

Mar:

Lieve allemaal,
    Ik heb onwijs genoten van de verslagen en de prachtige fotos waardoor ik een beetje mee kon reizen. Goed gedaan weer Andre bedankt! Ik wens jullie een hele goede terugreis en hopelijk tot snel.
    Liefs Mar