Dag 25: Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 25: Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 25: Denver

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

04 Juli 2012 | Verenigde Staten, Denver

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle leuke en lieve reacties de afgelopen weken! Erg leuk om te zien dat de verhalen goed werden ontvangen en dat jullie ook hebben genoten van onze belevingen! Hierbij het laatste verhaaltje en wie weet wat de volgende reis brengt. ;)

Vandaag hebben we ’s ochtends rustig ontbeten en de koffers ingepakt. Gelukkig paste alles nog net en moeten alleen de kleren van vandaag nog even in de laatste koffer. De camper hebben we ook alvast opgeruimd en alle vakken nagelopen of we niet nog wat waren vergeten.

’s Middags hebben we nog genoten van het weer en zijn we lekker gaan zwemmen. Het zwembad op de camping was de diepste tot nu toe (2.70 m). Bij anderen kon je niet duiken omdat het nog geen 1.50 meter diep was. Bij terugkomst bij de camper hadden we nog twee Road Bear RV’s naast ons staan. Het bleek dat er ook Nederlanders in 1 zaten welke wij bij het ophalen van de camper ook hadden gezien en gesproken. De andere was een Zwitser. Allebei moeten zij morgen ook inleveren, dat wordt dus dringen bij het dump station om alles nog even leeg te gooien.

’s Avonds hebben we ons laatste vakantiemaal gegeten bij het restaurant aan de overkant van de camping. Tijdens het eten barstte het los met onweer en hevige regen. Tussen de buien door zijn we na het eten naar de camper gelopen. Bij terugkomst stond de plaats bijna helemaal onder water. In de camper hebben we de hoogtepunten van de reis nog even besproken en hebben we nog nagenoten. Daarna zijn we op tijd naar bed gegaan om morgen vroeg te vertrekken voor het inleveren! We vliegen terug met Lufthansa (Denver-Frankfurt-Amsterdam) en als alles volgens plan loopt landen we 14.05 in NL!

Nog een laatste foto speciaal voor Sieuwerd:

• 05 Juli 2012 - 15:21

Paul En Gerda:

Hallo luitjes,
    André bedankt voor je mooie reisverslagen en dat we hebben mogen meegenieten van jullie wederom fantastische reis door de USA!!!
    Een hele goede vlucht terug en weer een ervaring rijker.
    Dikke kus van ons.

• 05 Juli 2012 - 18:53

Fred En Loes:

Wij wensen jullie een goede vlucht terug.
    Wij zien elkaar weer bij de volgende knip beurt terug
    Andre jij kan wel een boek schrijven
    wij hebben genoten .
    Liefs van ons

• 05 Juli 2012 - 19:44

Mar:

Lieverds,
    De beste foto van de hele vakantie..haha.
    Ik vindt t gewoon , waarschijnlijk net zoals jullie, jammer dat het erop zit.
    Nou jongens ik zou zeggen VLIEG OP en HOUDY
    Kus Mar xxxxxxxxxxxxx

• 05 Juli 2012 - 20:03

Erica En Nico-Jan:

Whahahahaah die foto...geweldig! Goede reis naar huis. Jullie kunnen weer terug kijken op een super vakantie

• 06 Juli 2012 - 06:22

Josée:

Zo dat hebben jullie in the pocket! Ik heb genoten van de verslagen en foto´s vooral de laatste foto!

• 06 Juli 2012 - 09:09

Sieuwerd:

hahaha geniaal , josee en ik hebben ook erg genoten van de verhalen. we spreken elkaar snel weer .

• 06 Juli 2012 - 17:27

De Risjes:

geweldig wat een leuke reisverhalen, en jullie hebben zoveel gezien en gedaan ,helemaal TOPPIE!!!!!!!!!! je zou er zo zin in krijgen. we zien jullie weer veilig thuis.

doei doei joke en dirk.