Dag 14: Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 14: Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 14: Twin Falls

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

23 Juni 2012 | Verenigde Staten, Twin Falls

Vandaag hebben we een rustig dagje gehad. ’s Ochtends waren we eerst naar de Wal-Mart geweest om boodschappen te doen en later zijn we Twin Falls in geweest om te shoppen. In de mall hadden we ook wok geluncht. Dit was erg lekker en is weer eens wat anders dan hamburger of kipnuggets die je in Nederland als fastfood kent. Nadat we de halve mall hadden leeg gekocht en het geld op was, zijn we naar de Shoshone Falls geweest. Deze waterval wordt ook wel de “Niagara of the west” genoemd en was een van de weinige bezienswaardigheden in de buurt. De waterval was erg groot en mooi. Je zag ook nog twee regenbogen door de waterdamp en de zon. Hierna zijn we nog even langs een meertje gereden wat naast de watervallen lag. Het was daar erg druk met zwemmende mensen en ten slotte zijn we weer vertrokken richting de camping.Ook waren we nog langs de Perrine Bridge gereden. Hier zagen we een aantal basejumpers! De ene begon al met de parachute in de hand en de ander had de parachute op z'n rug en dat op minder dan 200 meter hoogte! het was erg kicken om te zien. Op de camping hebben we heerlijk gerelaxt. Morgen op naar de Bonneville zoutvlaktes!
Foto’s:

• 24 Juni 2012 - 07:25

De Rutjes:

Hé Kippen,
    Weer een leuk verslag André!
    Waar we hier vooral jaloers op zijn, zijn de foto's van al jullie bezienswaardigheden. En dat jullie natuurlijk op iedere foto in korte broek en t-shirt poseren, terwijl het hier in NL 12 graden is en de putten het regenwater bijna niet aankunnen. Hoezo opwarming van de aarde? :-(

Geniet ervan!!!!

• 24 Juni 2012 - 09:38

Pat En Mel:

Dag kippetjes,

Ik lees elke dag even snel jullie stukje hoor maar vaak even geen tijd om een leuk stukje te schrijven..
    Echt geweldig weer wat jullie allemaal zien en meemaken! Leuke verhalen en top foto's! Geniet er maar lekker van en ik hoop dat jullie vandaag wat snelheidsduivels op Bonneville zien!!
    Ps. Waar is de Saté op de BBQ? whaha;)

Groetjes Pat en Mel

• 24 Juni 2012 - 16:19

Geertje:

Ben heel nieuwsgierig hoe hard de Camper op de zoutvlakte gaat.

• 24 Juni 2012 - 17:59

Mar:

Hoi allemaal,
    Dat je hersens het allemaal kunnen verwerken he? Voor mij heel onwerkelijk...wat een prachtige landschappen, zo uitgestrekt! En wat een onwijs leuke foto van paps en mams bij de waterval.
    Vandaag (zondag dus) stond mijn bijkeuken helemaal blank, kortom noodweer hier! Dus geniet er maar lekker van daar. Dikke kus,
    Mar