Dag 8: Devils Tower - Cody - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 8: Devils Tower - Cody - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 8: Devils Tower - Cody

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

17 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen zijn we na het ontbijt direct gaan rijden. We hadden een lange rit voor de boeg naar Cody, ongeveer 500 kilometers. Cody is een van de laatste stadjes voor Yellowstone National Park. Onderweg kwamen we veel veranderend landschap tegen. In het begin was het vrij groen en waren er veel koeien in het weiland. Later kwamen we in de bergen en reden we door het Big Horn National Forest. Hier ging het vrij steil omhoog en omlaag en met korte krappe bochten. Dit was een mooie route met mooi uitzicht vanaf de bergen en we konden ook de sneeuw nog zien liggen. Aan de andere kant van de berg was het dor en was er minder begroeiing. Ten slotte toen we eenmaal uit de bergen waren was er weer meer groen en zagen we nog enkele cowboys.

Eenmaal in Cody aangekomen, zijn we door het stadje heengereden en hebben we een camping opgezocht. We werden meteen begroet door Tony, onze buurman voor vandaag. Hij heeft echt een fantastische combinatie! Een net nieuwe trailer, de grootste welke wij ooit hebben gezien en een mooie truck. Maar toen kwam er uit de achterkant ook nog een Harley vandaan! Gelukkig maakte de motor veel herrie en gingen wij kijken want bij het achteruitrijden uit de trailer kon hij de motor net houden en kon Eddie helpen de motor overeind te houden. Daarna hebben we nog even met Tony staan praten en zijn we later het dorp ingelopen om wat te eten. Hier hebben Niels en ik getrakteerd voor vaderdag.

Morgen op naar Yellowstone National Park! Hopelijk hebben ze daar internet anders zal het even duren voor de eerste verslagen vanuit Yellowstone komen.

Foto’s:

• 18 Juni 2012 - 09:19

Mam En Miek:

Wat leuk om het verhaal weer te lezen, jullie zien toch wat van de wereld, geweldig hoor. 1 week hebben jullie er al opzitten, hier gaat alles goed, het weer is pet. De groetjes en een dikke kus van ons.

• 18 Juni 2012 - 13:00

Monique:

Wat een ruimte daar!!!Prachtige foto"s en die trailer...laat ik ff niet aan Rene zien hoor, dan wordt ie gek en hebben we weer een nieuw project pffff! Is het erg warm bij jullie? Hier missen jullie niets hoor gewoon pokkenweer en koud ene... wij hebben een tent gekocht! Moet er nu ff niet aan denken. Wanneer maken jullie weer eens een foto waar jullie op staan , dan heb je bewijs dat je er echt bent geweest hifi. dkk x en geniet lekker

• 19 Juni 2012 - 18:31

De Rutjes:

Hé Kippen, ziet er prachtig uit allemaal! En Niels, nog een stukkie gereden op die trilbrommer van Tony?Zitten jullie ook in de buurt van het baseball stadion van de Colorado Rockies? Misschien leuk om eens een wedstrijd te bezoeken. Zelfs als je niets van baseball weet, schijnt het een belevenis te zijn om een keer mee te maken!
    Groetjes van FSFJ.