Dag 13 Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 13 Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 13 Whistler

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

20 Juni 2014 | Canada, Whistler

We werden vanmorgen wakker door een onheilspellend geluid “regendruppels op het dak”. Gvd, gauw de gordijnen open en alles was grijs, dat voorspeld niet veel goeds. Na de ochtendrituelen even eten en de weervoorspellingen even checken. 15⁰C en tegen de middag zou het iets opklaren en daarna regenbuien. Om circa 11.00 uur gingen we naar Whistler om even te kijken hoe de bergtoppen eruit zagen. Nou geen bergtop te zien alleen tussen de 2 bergtoppen een stuk waar je een paar gondels zag en die gingen dan de mist weer in. Als het niet verbeterd, dan gaan we dus geen peak to peak gondeltocht doen. Heel Whistler gezien en alle winkels met souvenirs bekeken. Nog even naar de bergen gekeken. Wel iets verbetering, maar nog geen bergtoppen te zien.
Alvast maar even tanken voor morgen en nog even een vette burger gegeten. Het mag allemaal niet baten, de bergen blijven in de mist. We gaan maar weer naar de camping, want voor de rest is hier niet veel te doen. Het verhaaltje is dus zo klaar en we gaan alvast maar wat research doen voor morgen. Morgen wordt het vroeg opstaan, want we moeten de boot hebben van 10.30 uur naar Vancouver Island.