Dag 21 Surrey - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 21 Surrey - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 21 Surrey - Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

27 Juni 2014 | Canada, Vancouver

Vanmorgen de laatste rommel allemaal weggegooid en na wat laatste appen van Nel zijn we om even voor 11.00 uur naar Canada Cruise gegaan. Het duurde maar 30 minuten en toen waren we er al. Eerst nog even de camper afgetankt met benzine en propaangas en inleveren maar. We hadden een paar grote krassen aan de kant opgelopen van een boom, maar dit werd niet opgemerkt. Onze camper was vrij vies (gisteren hadden onze buren ruim 3 uur de camper opgepoetst en wij maar lachen met een borel in de zon) en goedgekeurd. Zo zie je maar weer.
Met de taxi werden we naar het vliegveld gereden en daar waren we al om 12.15 uur. Gelukkig konden we al inchecken na een half uur en hebben we (Nel) even geshopt en wat gegeten.
Dit was het laatste verhaal en we gaan ons beraden wat onze volgende reis gaat worden.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties en spreken jullie gauw.