Dag 5 - Penticton - Reisverslag uit Penticton, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 5 - Penticton - Reisverslag uit Penticton, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 5 - Penticton

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

11 Juni 2014 | Canada, Penticton

Vannacht een onrustige nacht gehad vanwege een specht (Woody). Om half vijf begon het gelazer, Woody zat boven onze camper het zijn snavel op een boom te beuken. Wij hadden het dakluik open en het leek wel of hij binnen zat. Het luik dicht en toen begon hij tegen het raam aan te tikken. Hij zat op de spiegel en tikte tegen het raam. Nel heeft hem weggejaagd en toen zijn we weer in slaap gevallen. Half negen wakker en na alle ochtendrituelen hebben we ontbeten. Hierna nog 1 nacht extra besproken bij Bob en na de koffie een ritje gemaakt in de omgeving. Langs de scienic route om Lake Skaha en door naar Green Lake. Nou het meer was echt groen, van licht naar donkergroen en heel apart. Verder door een natuurgebied waar alle elektrische apparaten uit moesten (ik weet bijgod niet waarom, dus ook niet gedaan). Tijdens de route de camper op een mooie plek gezet en even heerlijk wat gegeten. Aan het eind van de route kwamen we door een Indianen territorium (hier wonen alleen maar Indianenfamilies die daar grond hebben gekregen) en wat een teringzooi daar. Allemaal ouwe troep om de vervallen huizen en je ziet er geen hond. Ook weer meegemaakt.
Na de trip even wat vlees gehaald, want we gaan barbeknoeien op onze gekochte barbeque.
Ook nog even getankt, want morgen gaan we verder naar Revelstoke. Even afrekenen en 220 dollar betalen. We halen de 1:3 wel weer.
S'avonds heerlijk gegeten en alles uitgezocht voor morgen.
Morgen rijden we circa 290 km, dus we kunnen kassie aan doen.

• 12 Juni 2014 - 07:45

André:

Ziet er apart uit maar volgens mij gaan jullie veel bijzonderedere meren tegen komen! Hopelijk is Woody ook gevlogen vannacht!

• 12 Juni 2014 - 17:57

Eric En Miek:

Mooie foto's en weer een leuk verhaal erbij. Super om te lezen!! Ziet er echt mooi uit allemaal. Genieten maar!!

Groetjes van ons.

• 12 Juni 2014 - 18:34

Mam En Syl:

Leuk om weer jullie verslag te lezen en de fotoś te bekijken.
    Jullie hadden Woody beter kunnen vangen, wie weet of hij lekker was op de barbeque.
    jullie genieten er maar van! Wij hebben hier ook nog steeds mooi weer in Krommenie.
    Liefs en dikke kus van ons. Goeie reis verder....