Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

09 Juni 2014 | Canada, Vancouver

Vandaag ontwaakt in Vancouver na een welverdiende nachtrust.
Na alles weer gekuist en in het gereel gebracht te hebben hebben we het ontbijt genuttigd in het hotel. Nou mensen dat was me wel een ontbijt.
Neeltje had me daar een toast met aardbeien met allerlei toevoegingen en ik had een continental ontbijt. Als je dit iedere dag eet dan ben je binnen een jaar 200 kilo. Voor ons is dit allemaal teveel en je hoeft de rest van de dag niet meer te eten.
Na het ontbijt zijn we naar Capilano Suspension Bridge gegaan net buiten Vancouver. Dit is een hangbrug over een ravijn die 130 meter boven de ravijn hangt. Rondom de hangbrug zijn er nog diverse attracties zoals een opvang voor specifieke vogels (uilen en haviken) en daarnaast nog een skywalk boven de ravijn. Het was helemaal geweldig. Na hier enkele uren in de rondte gelopen te hebben zijn we later in de middag terug gegaan naar Vancouver waar we een City Tour hebben gedaan. Omdat we laat in de middag waren kunnen we morgen ook nog gebruik maken van de tour. Nu waren we allen uitgestapt in het Stanley Park en daar hebben we nog een uurtje in de rondte gelopen. Morgen gaan we de rest van de stad verkennen. Na de tour hebben we nog even gezellig in een bar gegeten en wat gedronken. Hierna naar het hotel om het verslag te maken.
Tijdens het eten hadden we het nog even over hoe geweldig het zou zijn om dit als familie-uitje te doen. Gezamenlijk door Canada of de USA en allemaal in een Camper achter elkaar aan waarna we aan het eind van de dag met zijn allen lekker eten en drinken. Nog even door sparen dus.
Morgen alvast even de Camper organisatie bellen en verder Vancouver verkennen.

• 09 Juni 2014 - 08:04

Miek En Eric:

Wat geweldig zeg! Super spannend om boven zo'n ravijn te lopen.
    Het lijkt ons inderdaad prachtig om zo'n trip samen met de familie te doen, en dit alles mee te maken.... Maar ja, inderdaad nog even sparen.

Luitjes genieten jullie maar lekker!!
    Xx

• 09 Juni 2014 - 10:06

Frank En Sylvia:

Big breakfast in Canada, hahaha.
    Als familie uitje naar Canada of America, goed idee, wij zij voor!
    Nog veel plezier daar, we blijven jullie volgen.