Dag 17 Parksville - Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Dag 17 Parksville - Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Dag 17 Parksville - Victoria

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

23 Juni 2014 | Canada, Victoria

Vandaag hebben we een rustige reisdag. Op ons gemakkie hebben we lekker rustig aan gedaan en vlak voor uitchecktijd (11.00 uur) zijn we van de camping af gereden. Nog even afscheid genomen van de familie Levesque en op pad naar Victoria, zo een 150 km rijden. Onderweg weinig interessants tegengekomen en rond 14.00 uur waren we in Victoria. Even geshopt en gegeten (bijna nog een fietser doodgereden) en om ca. 16.00 uur waren we op de camping. Wel even zoeken, want er stond helemaal niets aangegeven en op gevoel naar de haven gereden. De camping (Marina Bay Campground) ligt tegenover het centrum, wat vanaf de camping te bereiken is met een watertaxi. Dan kan de camper blijven staan, want die kan je toch nergens kwijt in de stad.
Even alles verkend en een bakkie gedaan. Het begon te regenen en de vooruitzichten voor morgen zijn ook niet best. We gaan langzamerhand onze restjes opmaken en we hebben spaghetti (a la Neelie) gegeten.
S'avonds hebben we wat gelezen en het verslag gemaakt en een borrel op de overwinning van Nederland genomen.

• 24 Juni 2014 - 22:01

Mar:

Lieve Kippen,
    Heb jullie op de voet gevolgd....pfffff wat een land en wat een reis!!!
    Echt leuk hoor jullie verslagen...die natuur daar is echt niet te geloven.
    Geniet nog van de laatste dagen en elkaar...dikke smakkerd
    Mar xxxx