Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ed en Nel Kip - WaarBenJij.nu

Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Ed en Nel

07 Juni 2014 | Canada, Vancouver

Andre heeft ons vanmorgen om 10 uur weggebracht naar Schiphol. Bij de incheckbalie leek het wel of de hele wereld naar Canada ging, want er stond een rij van heb ik jou daar.
Na een uurtje waren we er door en hebben nog even tijd gehad om wat te winkelen en te eten voordat we gingen boarden.
In het vliegtuig zaten we riant met de extra beenruimte. De verzorging was goed en met wat films kijken en wat spelletjes doen was de tijd vrij vlot verstreken. In Calgary een tussenstop gehad en na een uurtje gingen we weer verder naar Vancouver.
De koffers waren vrij vlot uit het vliegtuig en daarna zijn we met de Skytrain naar downtown Vancouver gegaan.
Ingecheckt in het hotel en daarna nog even de stad in. Bij de Lennox bar wat gedronken en gegeten en toen weer naar de kamer gegaan. Het was me het dagje wel en na 24 uur in touw gaan we slapen. Morgen Vancouver bekijken.

• 08 Juni 2014 - 08:34

André:

Goed om te horen dat de reis goed is verlopen. Ik vind het leuk om nu eens aan de "receiving end" van de verhalen te zijn! Have fun!

• 08 Juni 2014 - 09:24

Annemiek:

Wat fijn dat alles goed is gegaan, nu gaan jullie lekker genieten van al het moois wat Canada te bieden heeft. We zijn dan weer benieuwd naar de foto's. Heel veel plezier!! We gaan jullie volgen. Liefs Miek en Eric

• 08 Juni 2014 - 09:45

Frank En Sylvia:

We gaan jullie weer op de voet volgen hoor, Kippies in the road!
    Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is, nu maar genieten van Canada. En vooral veel reisverslagen en foto's plaatsen hè. :-)
    Veel plezier daar!

Gr. Frank en Syl

• 08 Juni 2014 - 17:34

Andrea:

Hey Chickens lekker dat alles goed gegaan is .Nu lekker genieten en we gaan jullie volgen. Groetjes van ons allemaal xx

• 08 Juni 2014 - 20:58

Mar:

Lieve allebei.
    Jullie zijn er al!!!! Ik wens jullie heel veel plezier op jullie Canadese
    avontuur. En ga jullie natuurlijk weer volgen!!!
    Geniet...liefs Mar xxxx